אסטרטגיית תוכן

Brand content מתמחה במתן שירות מקצועי ומקיף ליצירת קמפיינים מבוססי תוכן, החל משלב בניית אסטרטגיית תוכן, בהתאם לערכים ולמסרים של המותג, באמצעות אסטרטגיה והתוויית תוכן לקהלי יעד רלוונטיים שילוב וחבירה לאנשי מקצוע מובילים לטובת ערכי המותג

בעולם בו מגיל צעיר אנחנו נגישים וחשופים לכמויות אדירות של מידע, דעות ומסרים באמצעות מגוון רחב של מדיות.

סוכני החיברות הטבעיים בסביבתנו, הגלישה באינטרנט, גם באמצעות מכשירים חכמים וכן מגוון אפליקציות של פאבלישרים, נוצרת נגישות  למכלול עצום של אינפורמציה בכל עת ובלחיצת כפתור אחת.

ריבוי פלטפורמות התוכן מאפשרת לגולש לבחור את התכנים המועדפים עליו ואת מקורות המידע שמהם הוא שואב עדכונים וחדשות בהתאם להעדפותיו.

לא בכדי google תבעה את הביטוי "התוכן הוא המלך" ..

נכון להיום מעל ל M6.3 אנשים משתמשים באינטרנט נייח או סלולרי בישראל

מהי ולמה צריך אסטרטגיית תוכן?

לאורך הזמן נרשמת דעיכה משמעותית באפיקי הפרסום המסורתי. פרסום באמצעות באנרים, למשל, הפך פחות יעיל בשל טכנולוגיות של חסמי פרסומות, עיוורון לפרסומות מצד הגולשים ולמודעות פרסומיות בעיתונות הכתובה. כמו כן, נרשמת ירידה מתמדת, לאורך השנים, בכמות הקוראים, בשלטי חוצות, וכן מתפתחות יכולות טכנולוגיות חדשות המאפשרות, למשל, לדלג על פרסומות בטלוויזיה, בעיקר בהקלטת תכנים וצפייה בהם בזמן פנוי.

strategyחשיבות התוכן בתהליך קבלת ההחלטות של הגולש

תהליך קבלת ההחלטות כיום נעשה בעיקר באמצעות חיפוש מידע מקצועי ברחבי הרשת

כולנו נחשפנו לא פעם לאחד התסריטים הבאים

החלטת להזמין חופשה משפחתית בפסח עם הילדים ורצית לקרוא על היעד, לברר מחירים ולהימנע מאכזבות מיותרות?

את מתלבטת בין לימודי משפטים באוניברסיטה או במכללה?

הרופא אבחן אצלכם בעיה רפואית ואתם רוצים לקבל יותר מידע ולהבין עם מה אתם מתמודדים בעזרת רופאים נוספים או חולים המתמודדים עם הבעיה?

אתם רוצים לקרוא אודות זכויותיכם בתחום כלשהו ?

אתם מחפשים המלצה לבעל מקצוע או שירות?

נחשפתם לטיפול קוסמטי חדש אצל הספר או הקוסמטיקאית ואתם רוצים לקרוא אודותיו?

בבואו לגבש החלטה לגבי מותג או מוצר, הגולש ייחשף בתחילה לכתבות מקצועיות ורלוונטיות ברשת. ככל שיהיה יותר מידע אודות המותג/ מוצר ויותר נראות במנועי החיפוש ובמדיות השונות, הוא ייתפס בעיני הגולש כאוטוריטה אמינה ומובילה בתחומה.

החשיפה לתכנים בעלי אופי ויראלי בשל אינגייג'מנט גבוה מצד הגולשים, המשתפים בערוצי המדיה החברתית תכנים מקצועיים, רלוונטיים, אקטואליים, מרגשים ומצחיקים, מעצימה את משמעות ההשקעה והאתגר מצד המפרסם ביצירת תוכן שיעניין את הגולש הרלוונטי מבחינתו.

מותג או נותן שירות שמשקיע ביצירת תוכן רלוונטי ומקצועי אודות המוצר שלו באופן רחב בקרב לקוחותיו ולאורך זמן, מרוויח – באמצעות יצירת תוכן איכותי ורלוונטי שנותן לגולשים מידע חשוב, נבנים יחסי אמון מול מבקרי האתר והלקוחות, והמותג/ מוצר/ איש השרות מקבל מעמד של מוביל דעה בתחום אוטוריטה מובילה (תלוי בהיקף ובאיכות התכנים והפצתם). כמו כן, מתקבל טראפיק טבעי מחיפושים של שמות המותג והתכנים שלו ממנועי החיפוש השונים.

יצירת המרות

ההנחה הבסיסית היא שכאשר גולש נתקל בכותרת כתבה רלוונטית עבורו או הקרובים לו, הוא יקליק עליה על מנת להיכנס ולקרוא את הכתבה. במידה והכתבה תתרום לו את המידע לו הוא זקוק, תחדש ותסייע לו בתהליך קבלת החלטות (כגון התלבטות בזמן נתון אודות רכישת רכב, דירה, טיפול רפואי, "אישורים" אודות סגנון אורח חיים הקשור בבריאות ועוד), קיימת סבירות גבוהה שבסיום הקריאה, הקורא יחפש מידע אודות השירות / המוצר / הטיפול או שיחפש אפשרות ליצירת קשר ממנוע חיפוש. במידה ויתאפשר קישור, יקליק על קישור לאתר הכותב וייצור עמו קשר.

היכולות הטכנולוגיות כיום מסייעות למפרסמים לשלב כלים לטובת טרגוט קהלי היעד והכוונת מודעות פרסומיות לקהלי יעד שהתעניינו בתכנים ספציפיים ולהגיש עבורם את "הפיתרון" באמצעות פרסומת.

גולשים שנתקלים בתוכן מקצועי ורלוונטי נוהגים לשתף אותו באמצעות דף הפייסבוק שלהם,

או להפיצו באמצעות שליחה לאנשים שונים שיש ביניהם מכנה משותף לעולם התוכן.

מדי יום אנחנו נחשפים למגוון רחב של שיתופים לתכנים רבים, סרטונים וכתבות מאתרים שונים מצד גולשים בדפי הפייסבוק שלהם.

>> פרוייקטים