הפקה וניהול קמפיינים דיגיטליים

ניהול קמפיין דיגיטלי. הנשק הסודי

אנחנו משתמשים במגוון רחב של ערוצי מדיה במרחב הדיגיטלי, שלמעשה הפך לעולמנו, ומשם שואבים מידע באשר הוא, בין אם חדשותי, תוכן מקצועי, צרכני, בידורי ועוד.

מכאן שהתוכן משמש כמרכיב אסטרטגי חשוב בכל קמפיין.

Brand Content מאמינה בשיטת עבודה פרסונלית-סוציולוגית.

אנחנו מאמינים שקמפיין טוב מתחיל עם היכרות מעמיקה ורחבה עם קהל היעד של הקמפיין, הבנת הצרכים שלו וייעוד תוכן אישי עבורו, במטרה לייצר קמפיין אפקטיבי המשלב בין שני עולמות – הפרסום והתוכן. אנחנו ממליצים לכם לנסות Content marketing – תוכן הוא כבר לא רק תדמית, אלא הרבה מעבר לזה.

בעזרת בניית תכנית אסטרטגית, בדגש על תוכן, והוצאתה לפועל, בשילוב מגוון ערוצי מדיה וכלי פרסום, אנו מצליחים להגיש לגולשים הייעודיים תוכן מעניין ורלוונטי עבורם, מה שמוביל בסופו של דבר למעורבות רצויה, לתנועה ממוקדת, תגובה טובה, קריאה לפעולה וביצוע המרה באמצעות שילוב כלים דיגיטליים.

קמפיין תוכן מוצלח כולל:
* תוכן איכותי ורלוונטי לקהל היעד
* מודעות ומיתוג
* טירגוט רלוונטי ברחבי הרשת באמצעות ערוצי מדיה רלוונטיים
* טירגוט והגשה נכונה לפי מכשיר (טאבלט, דסקטופ ומובייל(
* שימוש ברימרקטינג לטובת יצירת מיתוג וזכירות שיובילו להמרות באמצעות קמפיין יצירה וקידום תוכן תרוויחו קידום אורגני ב google-

אז למה אנחנו ?

Brand content מתמחה, למעלה מעשור, בניהול קמפיינים דיגיטליים המשלבים תוכן ופרסום ללקוחות ולמותגים מובילים בישראל.

יצירת תוכן ואסטרטגיית תוכן לקמפיין, שירות, מוצר או מותג דורשות התמחות יתרה וחשיבה באפיקים רחבים, לנו יש את זה.

אופטימיזציה בלתי מתפשרת וניהול מקצועי בזמן אמת 

תובנות, תובנות, תובנות – באמצעות קמפיינים המבוססים על תוכן ופרסום, ניתן להגיע לתובנות רבות אודות הלקוחות והמוצר שלכם, ולהשתמש בהן בצורה מושכלת בהמשך. מה מעניין אותם יותר ומה פחות? מה גורם להם להגיב, מה הם אוהבים? מתי? כמה ולמה? איפה הלקוחות נמצאים, עם אילו עמדות הם מזוהים? וכמובן, המידע החשוב מכל, מהיכן מגיעות ההמרות הגבוהות ביותר.

>> פרוייקטים