שיווק באמצעות תוכן

"שיווק דרך תוכן" הוא תחום הנכלל תחת Content Marketing ונחשב כיום לאחד התחומים החמים ביותר בשיווק דיגיטלי. הרעיון הוא ליצור ולהפיץ תכנים רלוונטיים ומעניינים על מנת ליצור אהדה ו/או מודעות למותג, להגדיל את התנועה לאתר החברה, לייצר לידים ובסופו של דבר להגדיל מכירות. יצירת

תוכן איכותי שמושך קהל גולשים הופך לנכס דיגיטלי שמסייע למותג/ לשירות/ למוצר לקבל נראות בולטת ולאורך זמן ברחבי הרשת ובמדיות החברתיות.

אתרי חדשות גדולים דוגמת ynet, גלובס, וואלה!, דה מרקר-הארץ ועוד רבים, בארץ ובעולם, מציגים כיום בפני הקוראים מנועי המלצות לכתבות הנמצאות בתוך האתר או מחוצה לו. ההמלצות לקריאה משולבות בכתבות באתרי האינטרנט השונים תחת הכותרת "כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך" – חלק מהן  שיווקיות וממומנות על ידי מפרסמים.

במילה "תוכן" איננו מתכוונים בהכרח לטקסט "יבש". מה שאנו, המשווקים, יכולים להציע ללקוח כ"תוכן" יכול לבוא בצורת סדרת טורי מומחה, כתבות מקצועיות, בלוג, מדריך, מחשבון, סרטון או שילוב של מספר כלים כאלה, כשהמשותף לכולם הוא שהם מספקים מידע או כלי בעל ערך שימושי/ בידורי/ אינטלקטואלי לצרכן הפוטנציאלי.

marketingהרעיון המרכזי ב"שיווק דרך תוכן" הוא פשוט: ראשית חשוב לספק ללקוחות הפוטנציאליים שלנו ערך אמיתי, משהו שהוא יוכל להפיק ממנו תועלת וליהנות ממנו – ורק לאחר מכן להתחיל את תהליך המכירה. בדרך הזו קל יותר להשפיע באופן משמעותי על החלטות הרכישה של הלקוח הפוטנציאלי ועל הדעה והעמדה שלו לגבי המותג/ המוצר שלכם.

>> פרוייקטים